Zákaznická zkušenost v digitálním světě

Připojte se k odborníkům a lídrům v oboru! Konference Market Vision přináší inspiraci, nové pohledy a praktické zkušenosti, jak technologie a umělá inteligence mění pravidla hry v oblasti zákaznické zkušenosti. Získejte cenné know-how a inspiraci, které vám pomohou lépe porozumět trendům, které formují budoucnost zákaznické zkušenosti. Nezmeškejte příležitost zůstat na špici v dynamickém digitálním světě.

Vstupenky


EARLY BIRD 990 Kč bez DPH do 24.3. (nedostupné)

1390 Kč bez DPH

⚠️ Kapacita je omezena pro prvních 60 osob.

Registrovat

Harmonogram konference


Speakeři


PRVNÍ BLOK

Petr Beneš

Zakladatel a CEO společnosti 6D, Business Coach

Petr má více než 25 let zkušeností v oblasti digitální transformace, leadershipu a strategického řízení, přičemž se specializuje na inovativní obchodní modely a změnu firemní kultury. Před založením 6D působil jako CIO ve společnostech Česká spořitelna a GE Money. Mezi jeho klíčové dovednosti patří IT strategie, management poradenských služeb a change management.

Technologie mění pravidla hry. Ale známe ještě vůbec hřiště?

Anotace: Zákaznická zkušenost už není jen o nových pravidlech hry – mění se i samotné hřiště. Technologie, které byly včera inovací, jsou dnes standardem, a firmy, které chtějí být relevantní, musí pochopit, jak se hra mění.

Peter Gernát

Intelligence Officer ve společnosti Market Vision

V současnosti vede konkurenčně-zpravodajský tým zaměřený na monitoring a analýzu vývoje bankovního sektoru. Má bohaté zkušenosti v oblasti metodologie výzkumu, analýzy tržních trendů a vývoje nových produktů. V Market Vision působí už více něž 11 let, podílel se na několika klíčových projektech v oblasti financí a v oblasti rozvoje competitive intelligence činnosti.

Automatizácia, LLM modely & monitoring konkurentov na trhu

Anotace: AI riešenia pomáhajú zefektívňovať množstvo firemných procesov a súčasne dokážu otvárať nové možnosti v oblasti spracovania dostupných neštrukturovaných dát. Otvorenie možnosti využívania veľkých jazykových modelov pre širokú verejnosť revolučne zasahuje aj oblasť monitoringu konkurencie na trhu v rôznych odvetviach. V krátkom príspevku si povieme, ako nám LLM modely pomáhajú efektívnejšie a presnejšie sledovať obchodné aktivity firiem v jednotlivých odvetviach a relatívne vyhodnocovať ich efektivitu.

DRUHÝ BLOK

Peter Varga

Business Development Director ve společnosti Market Vision

Zaměřuje se na rozvoj byznysu, klíčové accounty a strategické řízení. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti správy vztahů se zákazníky a inovací produktů, specializuje se na oblast výzkumu a BI.

Homo homini

Anotace: Nové nástroje prieskumu trhu pre večné princípy úspechu v byznyse. Jeff Bezos tvrdí, že úspešné byznys stratégie sa dajú vybudovať len okolo vecí, ktoré sú v čase stále. AI je novým nástrojom v rukách človeka, ktorý nám otvára nové možnosti, zakladá však dôvody na paniku?

Michal Skalický

Senior Consultant ve společnosti Market Vision

Již více než 18 let se věnuje výzkumným projektům, zejména v oblasti bankovnictví a finančních trhů. Dlouhodobě sleduje inovace a technologie, v nichž finanční sektor patří mezi lídry. Aktivně se podílí na rozvoji a implementaci umělé inteligence jak v interních procesech společnosti Market Vision, tak i v řešeních pro externí klienty.

AI a data od zákazníků / pro zákazníky

Anotace: Budování vztahů se zákazníky je klíčovou podstatou obchodního modelu každé společnosti. Zapojení AI je při tom možné jak na straně získávaných klientských dat, tak směrem poskytovaných informací.

Ivan Szönyi

UX Researcher ve společnosti Allegro

Zaměřuje se na UX výzkum jak v oblasti e-commerce, tak i herní výzkum, přičemž má zkušenosti s analýzou chování uživatelů. Předtím pracoval jako UX výzkumník ve společnosti Pixel Federation, kde se podílel na projektech jako Trainstation 2 nebo Diggy's Adventure. Mezi jeho dovednosti patří různé výzkumné metody a analýza dat, ale i testováním herních mechanik.

Jak UX research formuje byznysová rozhodnutí

Anotace: Co všechno je zákaznická zkušenost, proč má smysl ji sledovat a jak se na základě toho rozhodovat? Odpovědí na tyto otázky je uživatelský výzkum (UX), který je nedílnou součástí každodenní práce v top firmách na trhu.

FAQ


Lokalita


FLEKSI, Budova B

Vyskočilova 1422/1a
140 00 Praha 4

Zobrazit mapu
©Copyright 2025 Market Vision s.r.o. All Rights Reserved