Vybrané reference:

Zjišťujte kvalitu Vašich služeb různými kanály

shopping_cart
Mystery Shopping

Mystery Shopper během osobní návštěvy provozovny hodnotí dle předem připraveného scénáře prodejní, odborné a komunikační schopnosti prodejců.

email
Mystery E‑mailing

Mystery Shopper sleduje prostřednictvím e-mailové komunikace s prodejcem jeho psaný projev a předávané informace.

phone_in_talk
Mystery Calling

Mystery Shopper sleduje během telefonátu s prodejcem jeho ústní projev, prozákaznický přístup a předávané informace.

archive
Mystery Delivery

Mystery Shopper nakoupí na internetu a následně sleduje celý proces doručení produktu/smlouvy ze strany kurýrní společnosti.

public
Online Mystery

Mystery Shopper hodnotí interakci se společností prostřednictvím online kanálů (web, sociální sítě, chat, infolinka, online aplikace aj.).

coronavirus
Mystery Covid

Mystery Shopper během osobní návštěvy provozovny hodnotí dodržování hygienických opatření a pravidel s ohledem na pocit bezpečnosti zákazníka.

devices
E-shop Mystery

Mystery Shopper hodnotí proces online objednávky, následnou komunikaci se společností a proces doručení, případně osobní vyzvednutí na provozovně.

Hotová funkční řešení

Použití našich marketingových technologií Vám ušetří peníze.

Přehled odvětví

Profilujeme se jako agentura, která se specializuje v různých odvětvích:

directions_car
Automotive
phone_in_talk
Telekomunikace
bar_chart
Bankovnictví
account_balance
Pojišťovnictví
business
Stavebnictví
shopping_cart
Retail
flash_on
Utility
restaurant
Gastro a zábava
favorite
Farmacie

Aktuální trendy v Mystery Shoppingu

Obohaťte Mystery Shopping o zajímavé prvky.

Mystery Shopping s odhalením

Klasický Mystery Shopping je možné doplnit o odhalení fiktivního zákazníka bezprostředně po skončení návštěvy. Výhodou je okamžitá zpětná vazba prodejci nebo vedoucímu pobočky.

icon
Mystery Candidate

Vybraní Mystery Shoppeři vystupují v rolích uchazečů o práci s cílem zjistit, zda náborový proces funguje dle standardů. Tito uchazeči jsou profilováni jako ideální kandidáti, kteří projdou celým standardním výběrovým řízením na danou pozici.

icon
Gamifikace

Na projekt se pohlíží jako na hru nebo soutěž. Ve spolupráci s Vámi stanovíme hodnotící kritéria s cílem zaktivizování zaměstnanců či obchodních partnerů. za jejich splnění prodejci dostanou mimořádnou cenu.

icon
Loss Prevention

Klasický Mystery Shopping je možné využít pro testování práce na pokladně. Cílem je kontrola dodržování správných činností zaměstnance pokladny a s tím i prevence ztrát.

icon
Mystery Milionář

Mezi prodejnami se vyhlásí soutěž, jejímž cílem je zvýšení průměrné hodnoty nákupu. Mystery Shopper s neomezeným rozpočtem nakupuje do té doby, dokud prodejce na základě zjištěných informací nabízí relevantní produkty.

icon
Storytelling

Namluvení audio- nebo videokomentáře od Mystery Shoppera bezprostředně po návštěvě. Hlavním cílem je předání aktuálních dojmů a pocitů, se kterými zákazník odešel z prodejny.

icon
Workshop

Doplňující informace a pocity Mystery Shopperů lze získat na osobním setkání formou workshopu. Hlavním přínosem pro klienta je hlubší pohled na jednotlivé fáze prodejního procesu a zjištění zákaznické zkušenosti od Mystery Shopperů.

icon
Akční plány

Akční plány navazují na výsledky zjištěné při Mystery Shoppingu. Hlavním přínosem je předání rozvojových cílů pro další období konkrétním pobočkám nebo zaměstnancům, kdy jsou při následujícím měření stanovené cíle vyhodnoceny.

icon

Jsme elitním členem MSPA

MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) je obchodní organizace, která sdružuje profesionály z oblasti Mystery Shoppingu z celého světa.

Spojte se s námi!

Máte dotaz nebo byste s námi rádi realizovali projekt? Rádi Vám pomůžeme.

contact photo

Jana Klusáčková

account director

Baarova 1405/3a
140 00  Praha 4 - Michle

+420 702 077 098

jana.klusackova@marketvision.cz