Automobilky a média se nás v poslední době snaží připravovat na masivní nástup elektromobility. Jaká je ale současná prodejní realita na dealerstvích, pokud si skutečně půjdete zakoupit elektromobil, plug-in-hybrid nebo hybrid? Naše automotive oddělení uskutečnilo Mystery Shopping výzkum, který zahrnuje výsledky 36 tajných návštěv na 12 modelů jedenácti značek, které nabízejí modely s alternativním typem pohonu. Výsledky jsou velice zajímavé - studie prokázala velkou rozdílnost v přístupu prodejců jednotlivých značek k prodeji modelů s alternativními typy pohonů. Pouze v případě šesti modelů z dvanácti dokázali prodejci zákazníky ke koupi daného vozu pozitivně motivovat. U dvou značek prodejci zákazníkům nákup poptávaného modelu dokonce rozmlouvali.
Ve studii jsme se zaměřovali jak na argumentaci prodejců, tak na dostupnost těchto modelů, včetně testovacích vozidel, na dodací lhůty, záruční podmínky i možnost servisování v případě jejich nákupu.
Více informací naleznete zde.
Pokud máte zájem o další informace o studii nebo zakoupení této volně prodejné studie, kontaktuje naše specialisty Aleše Holakovského a Jana Špergu.