Rádi bychom se s Vámi podělili o novinky z našeho nedávného strategického setkání s našimi kolegy ze Slovenska, které proběhlo začátkem října nedaleko Brna. Toto setkání bylo skvělou příležitostí nejen k zhodnocení dosavadních úspěchů v letošním roce, ale také k důležitým diskusím nad budoucími výzvami.
Jedním z hlavních témat, o kterých jsme diskutovali, byla digitalizace v oblasti zákaznické obsluhy a stále větší využívání umělé inteligence (AI) v našich i zákaznických procesech. Rovněž jsme se zaměřili na spolupráci s naší externí sítí výzkumníků a přemýšleli o tom, jaké příležitosti i výzvy přináší implementované legislativní změny pro tzv. "zaměstnance na dohodu".
Dalším zajímavým bodem byla práce s generacemi Z a Alpha, která si vyžaduje nové přístupy a inovativní strategie. Na základě těchto diskusí jsme si odnesli konkrétní plány a strategie, které budou naším hlavním kompasem pro nadcházející rok 2025.
Mezi hlavní priority patří nastavení jasných cílů a úkolů, abychom mohli pokračovat v úspěšném růstu našich společností a inovacích i v budoucnu. Těšíme se na další kroky a příležitosti, které nás čekají!