Předposlední květnový víkend, konkrétně sobota 25. května, patřil již tradičně firemnímu teambuidlingu v Píseckých horách, který je od roku 2021 spojen s firemní kulturou naší společnosti Market Vision.
Ani čtvrtý ročník Pivoňova běhu se neobešel bez nadšené účasti našich zaměstnanců, kteří tentokrát stopovali Pivoně na pětikilometrové a desetikilometrové trase. „I přes nepříznivou předpověď počasí se naši zaměstnanci opět postavili na start a vydali se po stopách Pivoně. Čtveřice našich kolegů se rozhodla pro 10kilometrové dobrodružství s cílem zdolat trasu pod jednu hodinu. Nejrychleji si s náročným trailovým terénem poradila Pavlína Fišerová, následovaná Janou Klusáčkovou, Pavlínou Brožovou a Honzou Bartoníčkem. Pětikilometrová trasa se stala velmi oblíbenou pro Boba Horkého, který si drží svůj půlhodinový standard, a letos jej premiérově doplnil Martin Novotný. Po sportovním výkonu jsme společně pobyli v zázemí závodu se svými ostatními kolegy, a sledovali doběh ostatních běžců, přičemž jsme souběžně stíhali sledovat vítězné tažení českých hokejistů proti Švédsku. Sobotu jsme pak zakončili zaslouženým občerstvením v kempu Na Staré Papírně,“ hodnotí čtvrtý ročník akce Václav Šojdel, country manager české pobočky Market Vision.
Čtvrtý ročník Pivoňova běhu byl i díky naší dlouhodobé podpoře znovu velmi úspěšný, když se závodu účastnilo celkem 559 běžců. Na hlavní trasy vyběhlo 246 dospělých závodníků, přičemž Pivoňův běh si našel velkou oblibu především u dětí. Na trasách od 100 metrů až po 1 200 metrů stopovalo bájného Pivoně neuvěřitelných 303 dětí! „Zaměstnanci, kteří se aktivně účastnili i ti, kteří fandili v zázemí, byli uchváceni celkovou atmosférou a organizací závodu. Tyto dojmy potvrzují i výsledky pozávodního dotazníku, na kterém s organizátory spolupracujeme. Mohu vypíchnout například pochvalu celkového ducha závodu, skvělou organizaci, nadšení pořadatelů a poděkování organizátorům za jejich úsilí. Podle slov jednoho respondenta si Pivoňův běh již získal v Písku renomé a všichni, kteří se na přípravách podílejí, mají jeho plnou podporu. Já mohu jen souhlasit a jsem potěšen, že Market Vision je od prvního ročníku součástí této akce, která si každým rokem získává nové a spokojené běžce z různých koutů České republiky, ale i ze zahraničí,“ uzavírá Václav Šojdel.
Veškeré informace o závodě naleznete na Pivoňův běh. Aktuality můžete sledovat i na Facebooku.