Market Vision již tradičně jakožto elitní člen organizace MSPA participovala na kompletaci studie ze Českou republiku a Slovensko.
V dynamickém prostředí zákaznického servisu a prodeje obecně je zásadní umět se rychle adaptovat na měnící se podmínky na trhu a být schopni na ně adekvátně reagovat. Rok 2022 se ukázal být dalším náročným obdobím pro jednotlivce i podniky na celém světě. Uprostřed přetrvávající globální nejistoty se podniky snažily poskytovat výjimečnou zákaznickou zkušenost, skrze kterou posilují důvěru, věrnost a spokojenost svých zákazníků.
Smiling Report pojednává o důležitosti pozitivních interakcí a představuje tak kompletní analýzu klíčových ukazatelů, které přispívají k úspěšným interakcím se zákazníky. Report čerpá poznatky z rozsáhlého vzorku 621 164 hodnocení Mystery Shoppingů realizovaných ve 34 státech. Zkoumá klíčové aspekty, jakými jsou úsměv, pozdrav a doplňkový prodej, a osvětluje trendy a úroveň výkonnosti napříč odvětvími a regiony.
Smiling Report, který byl v roce 2023 vydán ve spolupráci s Better Business World Wide, vychází již 19. rokem a obsahuje data z 32 milionů Mystery Shopping hodnocení, která jsou sbírána od roku 2004. Je výstupem z informací od Mystery Shoppingových agentur v Evropě & Africe, Asii & Pacifiku a v Americe. Report analyzuje data o službách poskytovaných zákazníkům z hodnocení provedených v celé řadě odvětví. Veškerá data jsou sesbírána Mystery Shoppery z profesionálních agentur, které jsou členy MSPA, organizace sdružující profesionály v oblasti Mystery Shoppingu.
Bližší informace o studii dostupné zde: press_release_-_smiling_report_2023.pdf