Aquapalace Praha klade důraz na detailní zpětnou vazbu zákazníků – od mystery shoppingu až po okamžité reakce přes online kiosky a CX aplikace, popisuje ředitelka Vladana Horáková a Václav Šojdel z agentury Market Vision.
Aquapalace Praha dlouhodobě patří mezi nejnavštěvovanější místa v Česku. V analýzách CzechTourism se umisťuje mezi 2. a 4. místem, po Pražském hradě, pražské ZOO a Lanovce na Petřín. „Náš byznys je z velké části založený na službě lidem. Každého z téměř 600 zaměstnanců učíme vystupovat směrem k návštěvníkům tak, aby nebylo poznat, zda jde o brigádníka, který je tady první den, nebo někoho, kdo je u nás 15 let. Díky zpětné vazbě víme, že se to úspěšně daří. Návštěvnost od pandemie roste, ale výrazně se změnila klientela. Vnímáme stále větší poptávku po tom, užít si u nás co nejkvalitnější a nejluxusnější čas. Návštěvníci zde tráví i celé dny, volno, či dovolenou. My se tak snažíme být nejlepšími průvodci jejich volným časem,“ říká Vladana Horáková, generální ředitelka Aquapalace Praha.
Zbytek článku najdete zde.